Saksa autoliidu ADAC mahukas andmekogu näitab, millised automargid jätavad sõitjad sagedamini teele.
- Saksamaa saja-aastase autoklubi andmetel ei saa Dacia Logani peale päris kindel olla. Foto: EPA
Euroopa suurim autoklubi avalikustas oma teeteenistuse andmed, mille järgi vajas eelmisel aastal Saksamaal edasiliikumiseks autoabi üle 2,4 miljoni auto, kirjutab Kauppalehti.
Kolmandiku teelejäämiste põhjus oli akus või elektrisüsteemis, edasi oli põhjustaja mootor, järgnesid roolisüsteemi, pidurite ja ülekande vead.
Üle 14 aasta vanad autod on ADACi püsikunded, aga teele jäänud autode ülevaatest jäeti need välja. Sinna kuuluvad autod, mille arvelevõtmise aastad on 2006–2013. Autoklubi võttis tulemustes arvesse ka autode esinemissagedust Saksamaal.
Kauppalehti loetleb võitjad ja kaotajad neljast kõige levinumast autoklassist.
Väikestest autodest said teistest silmanähtavalt paremini hakkama Audi A1, Ford Fusion, Hyundai ix20, Mazda2, Mini, Mitsubishi Colt, Toyota Yaris ja VW Polo.
Kõige rohkem probleeme oli Dacia Sanderol ja Fiat Puntol.
Väiksema keskklassi autodest olid parimad Audi Q3, BMW1, BMW X1, Mazda3, Mercedes-Benz A- ja B-seeriad, Toyota Auris, VW Caddy ja VW Golf.
Teele jätsid sagedamini Dacia Duster ja Logan, Opel Zafira ja Peugeot 307.
Keskklassis olid sõidukindlamad Audi A4, Audi A5, Audi Q5, BMW 3, BMW X3, Mercedes GLK ja Mercedes SLK. Ka Škoda Octavia sai hästi hakkama.
Parandamist vajasid teistest rohkem Ford Mondeo, Ford S-Max, Opel Insignia ja VW Sharan.
Suurema keskklassi autodel oli probleeme vähem kui teistes klassides, parimad olid Audi A6 ja BMW 5.
Kõige rohkem probleeme oli E-klassi Mercedesel.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.